Saturday, July 28, 2007

嘟嘴小公主...

嘩, 眨吓眼大王妳就一歳喇!

妳真係一個好特別既小朋友! 好有性格, 充滿活力. 雖然未識講嘢, 但係就很會用妳既眼神同埋一舉一動嚟到表達自己... 我只可以用不可思議嚟形容. 相信妳第日一定會係一個好 charismatic, charming 既女孩子.

一啲都唔似十二個月大既妳, 帶咗好多好多歡樂同驚喜俾我地. 好期待妳有一日同我講: "我大王啤你小人得, 你小人啤我大王唔得!"... 哈哈.

呀, 同埋俾可樂妳飲... 呢個應該今日可以既...

Happy Birthday!!!
好錫妳既公公, 婆婆 & 舅父

1 comments:

牛丁Cara said...

thank you呀 kuo fu...你係第一個同我講生日快樂,咁準時,聽日見到你時我會第一個bup bup你先!