Sunday, July 29, 2007

728 Happy Gathering

首先,好多謝各位uncle, ee 同埋朋友仔同我過左一個非常高興的聚會..... 等我啜你地一啖下
(以下排名不分先後,真係好多禮物呀,有d我都攪唔清楚係邊位uncle or ee 送添)

爸爸媽媽 - mioah! I Love You...
公公婆婆 - bup bup 啦,我除左識得攪破壞之外,都好識嗲你地嘅
嫲嫲姑姐 - 鍚晒你地
舅父 - 我嘅御用記錄主任,d靚相同video我可以大個再慢慢睇番
Ben Ben & Sam Sam - 好多謝你地盒積木,媽媽話我呢個階層就係需要學層層疊
Clement - 你快d約我去街街啦,咁我就可以著條靚靚裙
Sheena - 大家好朋友,唔駛講,有你同我一齊玩我真係好happy
凝凝 - "WHY, WHY, TELL ME WHY夜會令禁忌分解,引致淑女暗裏也想變壞" 等我牛丁一於帶壞你先
Uncle Simon & ee Jada - 都唔記得同你地影番張靚相添
Uncle Michael - 恭喜你都就快做爸爸呀,到時我會揀番份靚靚禮物送比妹妹嘅
Uncle Au - 又有靚裙仔,你真係知我心意架唧...
Charles - 唔好咁怕羞啦,姐姐下次再帶你去wet下
Carmen ee - 多謝你帶埋ho him同我一齊玩呀!
Sara ee - 妹妹就快出世啦,我終於可以扮下姐姐仔,唔晒再做bb lu
Cindy ee - 我好鐘意d story books,所以今次我冇咬到濕晒呀!
Carol ee - 好彩你臨走時記得叫媽媽影相咋,唔係我大個時都冇得睇番
Uncle Alex - 你有冇同我影左好多靚相呢??
Cris 姐姐 - 你咁遲先嚟,我唔鍚你架....
Uncle CY - 淨係掛住同爸爸傾計,我先係主腳噃

我真係好開心你地陪我過左一個happy gathering,實在有太多靚相的確未能盡錄,各位都可以去呢個相簿度睇下我呢個小美人玩得有幾高興,小美人...

你地有任何靚相的話都要記得自動奉獻,因為我現在記憶體都仲只係得256M,等我慢慢upgrade到4GB就可以記得晒呢d happy moments 啦!

2 comments:

Unknown said...

我都好happy !!! 多謝你呢個開心party ~~ 下次cara買雪糕, 買埋 sheena果份, hehehe ~~~

The Ingenious Clement said...

我都好想去街街,唔好請我食檸檬呀!
xxx