Thursday, June 21, 2007

去街街



Cara: 媽媽,我要打電話call公公同我去街街呀....

你知道公公幾多號電話咩?

Cara: 舅父個手提我都call到啦,有幾難???









Cara: 媽媽,你係咪唔記得charge個電話呀,點解冇do do聲嘅?

hehehe...我哋有兩個分機架嘛,你攞左邊個呀?

Cara: 我梗係知啦,試下你咋,真係當我lu lu


Cara: 公公,你係咪同我去街街呀,我係度bup bup緊你呀,收到冇? 係咪好sweet sweet 呢!

哎呀,你bup到個電話濕晒啦,媽媽一陣點call舅父呀?你兜曳友真係....

Cara: 你叫舅父call你咪得囉,我諗佢之前比我一早打電話嘈醒過佢之後,佢個來電顯示一出我哋屋企個電話,佢即刻咋聽唔到架啦!

咁媽媽唔call舅父叫佢同你整靚個私家blog啦





Cara: 好野,公公婆婆話同我去街街呀,大功告成!媽媽,我即刻潑番乾個電話比你打電話比舅父吓.....



由此可見,出晒名係一名超級自戀狂嘅Cara Chum又點會容許自己私家blog唔靚靚先得架,舅父同佢每日執靚靚個blog係指定動作嚟架,咁亦當然係需要媽媽每日仔細嘅guidelines 啦.....

0 comments: